Klientu apmierinātības pētījumi

Nav noslēpums, ka viens no pieprasītākajiem pētījuma veidiem ir klientu apmierinātības pētījumi.

Klientu apmierinātība ir svarīgākais rādītājs, ko iespējams iegūt izpētes procesā.  Jebkuras organizācijas darbība ir neefektīva, ja tās klienti ir neapmierināti.

Veicot klientu apmierinātību iespējams:

  • uzlabot peļņas rādītājus;
  • noskaidrot cenas atbilstību klientu  iespējām;
  • noskaidrot neīstenotās klientu vajadzības;
  • izvērtēt apmierinātību ar preces dizainu;
  • izvērtēt pieejamību precei;
  • noskaidrot apmierinātību ar organizācijas darbiniekiem un servisu;
  • salīdzināt apmierinātību ar konkurentu pakalpojumiem;
  • u.c.

Klientu apmierinātības pētījumu veikšanā iespējams izmantot gan kvalitatīvās, gan kvantitatīvās metodes:

  • tiesās un telefonintervijas;
  • tiešās aptaujas un aptaujas internetā;
  • novērojumus;
  • u.c. pēc Jūsu iespējam un vajadzībām.

Ja vēlaties veikt klientu apmierinātības pētījumu, aicinām sazināties ar mums!

E – pasts: petijumi@petijumi.lv

Telefona nr.: +371 29671134

http://twitter.com/petijumi