Pilnveido uzņēmējdarbības atbalsta programmu “Biznesa uzrāviens”; piedalās jau vairāk kā 400 uzņēmumu

Strādājot ar uzņēmumiem ikdienā, ir viegli noteikt problēmjautājumus un rast risinājumus kā uzlabot to konkurētspēju un veicināt ilgtermiņa attīstību. Lai šis process noritētu veiksmīgi un, negaidot ilgu laika periodu uzņēmumi justu rezultātus, tiek pilnveidota uzņēmējdarbības attīstības programma “Biznesa Uzrāviens”, dodot iespēju izmantot ne tikai 28 atbalsta programmas, bet ņemt dalību arī 5 sadarbības programmās, saņemot līdzfinansējumu Ls 1000 apmērā katrai.

Lai paaugstinātu uzņēmumu konkurētspēju un veicinātu to pārliecinošu ilgtermiņa attīstību, visbiežāk nepietiek ar vienas noteiktas jomas aktivizēšanu. Nepieciešams komplekss attīstības plāns, jeb sadarbības programma, kas primāri ietver apmācības, konsultācijas un konkrētu darbību kopumu. Tas viss secīgi un pietiekoši intensīvi realizēts var sniegt augstus rezultātus.

“Sadarbības programmu norises gaitā uzņēmumiem ir iespēja iegūt koncentrētu informācijas esenci par jaunākajām tendencēm, inovācijām, kuras izmantot stratēģiski plānojot uzņēmuma darbību, mārketingu un vadot personālu. Šie ir jautājumi, kas ir svarīgi katra uzņēmuma attīstībai, tādēļ šīs biznesa apmācības ir papildinātas ne tikai ar teoriju, bet arī ar praktiskiem piemēriem un konsultācijām un katram uzņēmumam tiek piedāvāts atbilstošākais risinājums,” norāda “Biznesa Akadēmijas” mācību programmu vadītājs, uzņēmumu vadības konsultants un biznesa psihologs Jānis Roze.

Biznesa izglītības centra “Biznesa Akadēmija” veiktās klientu apmierinātības aptaujas liecina, ka 97% biznesa semināru apmeklētāji snieguši pozitīvas atsauksmes par apmācībām un to ietekmi uz tālāko uzņēmuma darbību. Taču, lai sasniegtu vēl labākus rezultātus, nepieciešams papildu atbalsts, kas ļauj semināros gūtās zināšanas uzreiz iedzīvināt reālā uzņēmuma darbībā.

Sadarbībā ar Latvijas Izgudrojumu un inovāciju centru “Latvia Invent” un Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centru (SDTIC) izveidotas īpašas 3 mēnešu sadarbības programmas uzņēmumiem. Uzņēmumiem pieejamas piecas sadarbības programmas – biznesa stratēģija un vadība, inovācijas konkurētspējas stiprināšanai, efektīva pārdošana un tās vadība, radoša mārketinga komunikācija (tirgus izpēte, mārketings, reklāma, PR) un personāla vadība un komandas motivācija.

Uzņēmumi, izvēloties sev interesējošo programmu, saņem konsultatīvo atbalstu, kuru laikā tiek sastādīts konkrēts vairāku soļu plāns noteikto mērķu sasniegšanai trīs mēnešiem. Šajā periodā, kad tiek realizētas konkrētas aktivitātes, uzņēmumam joprojām pieejamas ekspertu konsultācijas, lai nodrošinātu nepārtrauktu atbalstu un sasniedzot rezultātus, kā arī tiem tiek nodrošināti semināri, kursi un meistarklases – biznesa apmācība, kas attiecas uz izvēlēto jomu, sniedzot teorētiskas un praktiskas zināšanas.

Atbalstot Latvijas uzņēmējus un rūpējoties par vietējo ražotāju attīstību un popularizēšanu, birojs „Latvijas produkts” noslēdzis sadarbību ar programmu „Biznesa uzrāviens”, tādējādi uzņēmumiem, kas atbilst vietējā ražotāja statusam, netiks piemērota reģistrācijas maksa.

Tātad uzņēmumiem, kuru produkcija atbilst biroja „Latvijas produkts” kritērijiem, no 2013. gada 18. oktobra līdz 18. novembrim, par godu Latvijas Republikas proklamēšanas 95. gadskārtai – reģistrācijas maksa LVL 0 / EUR 0.